گیاه میخک گیاهی علفی و بومی منطقه خزر و دریای خزر است. این گیاه دارای ساقه های بلند و فرش مانند است که به ارتفاع ۲ تا ۴ متر می‌رسند. برگ‌های میخک زیادی ریز و تنگ هستند و به رنگ سبز تیره و کمی نیمه شفاف هستند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت میخک هندی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


گیاه میخک گیاهی علفی و بومی منطقه خزر و دریای خزر است. این گیاه دارای ساقه های بلند و فرش مانند است که به ارتفاع ۲ تا ۴ متر می‌رسند. برگ‌های میخک زیادی ریز و تنگ هستند و به رنگ سبز تیره و کمی نیمه شفاف هستند.

قیمت میخک هندی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



ميخك به دليل دارا بودن مواد معدني و ويتامين هاي مختلف، از جمله ويتامين C، آهن، پتاسيم، فسفر، كلسيم و منيزيم، يكي از گياهان مغذي و سالم محسوب مي‌شود. معمولاً در غذاهاي دريايي و سالادها به عنوان يكي از مواد تزئيني استفاده مي‌شود.

قيمت ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع علت خشك شدن برگهاي ميخك هندي-تصوير گل ميخك هندي-شته ميخك هندي-بذر ميخك هندي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ميخك هندي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ميخك هندي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد علت خشك شدن برگهاي ميخك هندي-تصوير گل ميخك هندي-شته ميخك هندي-بذر ميخك هندي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ميخك هندي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ميخك هندي و علت خشك شدن برگهاي ميخك هندي-تصوير گل ميخك هندي-شته ميخك هندي-بذر ميخك هندي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ميخك هندي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ميخك هندي از چه خانواده‌اي است؟ اين گياه از خانواده Pittosporum بوده كه درختان يا درختچه‌هاي هميشه سبز از آسيا، استراليا، آفريقا يا جزاير اقيانوس آرام در گونه‌هاي مختلف هستند. در حقيقت اصلي‌ترين ويژگي نهال ميخك هندي، همين هميشه سبز بودن آن است.
ميخك هندي يا Daphne odora (اسم علمي ميخك هندي) كه آن را به نام پيت استرم نيز مي‌شناسيم، يكي از گياهان تزئيني به حساب مي‌آيد كه اوج شكوفايي خود را در فصل بهار تجربه مي‌كند. اين گياه برگ‌هاي تخم مرغي شكل داشته كه به رنگ‌هاي سبز متوسط و براق ديده مي‌شوند. به لحاظ ظاهري، برگ‌هاي آن شبيه به برگ‌هاي درخت گيلاس به چشم آمده و حاشيه‌هاي زرد يا سفيد مايل به كرم دارند.
برگ‌هاي گياه ميخك هندي گلدوني، به شكل بيضي با لبه‌هايي كه كمي به سمت زير خم شده‌اند، بوده و همان طور كه گفتيم چرمي و بدون پرز بوده و هر چه به سمت بالاتر و نزديك به بدنه گياه بروند، تيره‌تر و براق‌تر ديده مي‌شوند.
گياه ميخك هندي با گل هاي ۵ گلبرگي و ظاهري خوشه اي، رايحه‌اي بسيار قوي داشته و هر بار با عبور از كنار آن، شما را سرمست خواهد كرد.
ميوه‌اي كرك‌ دار، متعلق به درختچه
ميوه ميخك هندي شبيه به يك كره كرك دار بوده كه عرض آن به حدود ۱ سانتي متر مي‌رسد و در قالب سه قسمت جداسازي شده است. اين ميوه كرك دار حاوي دانه‌هاي سياه در بستري از خمير صمغي قرار دارند.
اين گياه مقاومت بسيار خوبي داشته و ميخك هندي به انگليسي Australian Laurel خوانده مي‌شود. در صورتي كه شرايط نگهداري آن به خوبي برآورده و مهيا شود، اين گياه پتانسيل آن را دارد كه حتي تا نزديك به ۱۰ متر رشد قدي داشته باشد كه در اين شرايط بايد آن را درخت ميخك هندي بناميم.
ميخك هندي در ايران بيشتر در نواحي شمالي ديده شده و شرايط رشد و نگهداري در آب و هواي اين مناطق را دارا است.
انواع ميخك هندي
در بالا ديديم كه ميخك هندي چيست؟ ميخك هندي گلدار گياهي هميشه سبز است. يكي از جذاب‌ترين انواع گياه ميخك هندي، بونساي ميخك هندي است كه براي نگهداري در شرايط آپارتماني عالي به نظر مي‌رسد. اين بونساي نوع اين گياه در سايز مينياتوري بوده كه شرايط رسيدگي ساده‌اي داشته و طول عمر بالايي نيز دارد. در واقع اگر در مورد ميخك هندي خوب بدانيد و عكس انواع ميخك هندي را مشاهده كنيد، احتمالا ترجيح شما براي نگهداري در محيط آپارتماني، بونساي اين گياه خواهد بود.
۱- ميخك هندي ابلق
ميخك هندي ابلق، هميشه سبز بوده و به سرما و كم آبي مقاومت خوبي دارد. اين گياه گل‌هاي سفيد رنگ داشته كه در اوايل ماه ارديبهشت شكوفا مي‌شوند.
۲- ميخك هندي مينياتوري
ميخك هندي مينياتوري يا ميخك هندي پاكوتاه، همان بونساي گياه است كه ظاهري ريز و مينياتوري داشته و براي محيط‌هاي كاري و منزل فوق العاده است. گل ميخك هندي سفيد در بونساي اين گياه، ريزنقش و بسيار زيبا به چشم مي‌آيد.
۳- ميخك هندي خشك شده
اگر علاقه مند به نگهداري گياهان خشك شده باشيد، ميخك هندي خشك شده مي‌تواند به عنوان يك گياه خشك، مورد توجه شما باشد. دقت داشته باشيد كه براي انجام اين كار، بايد خشك كردن گياه به شكل استاندارد و اصولي صورت بپذيرد.
نگهداري ميخك هندي
در آن چه گذشت، درباره ميخك هندي خوانديم، اما بايد ديد شرايط نگهداري اين گياه به چه صورت است. براي نگهداري صحيح گياه ميخك هندي بايد شرايط مختلفي چون نور، آبياري، رطوبت، دما و … كنترل شده و در محدوده مناسب اين گياه برنامه ريزي شوند.
نور: نور ميخك ژاپني بايد در حد معمولي بوده و نور تند خورشيد، باعث سوختن برگ‌هاي آن خواهد شد.
آبياري: آبياري ميخك هندي بايد به طور متوسط و ميانه روي پيش رود. دقت داشته باشيد كه آبياري بيش از حد گياه، به آن صدمه خواهد زد و مقاومت ميخك هندي در برابر آبياري زياد، آن قدرها جدي نيست.
رطوبت: رطوبت مناسب اين گياه، در سطح متوسط است و در شرايط معتدل بهترين پاسخگويي رشد را خواهد داشت.
دما: اين گياه در دماي معتدل رشد مناسبي داشته و مقاومت خوبي نيز نسبت به تغييرات دمايي از خود نشان مي دهد.
كوددهي: كوددهي در فصل رشد گياه هر ۲ هفته يك بار و در فصل‌هاي ديگر هر ۲ ماه يكبار مناسب است.
هرس: براي آن كه سلامت و زيبايي ميخك هندي تامين شود، بايد هرس كردن آن منظم و به ويژه پيش از فصل بهار صورت بگيرد.
خاك مناسب: بهتر است خاك اين گياه زهكشي مناسبي داشته باشد. اين به رشد بهتر گياه كمك زيادي خواهد كرد.
قيمت ميخك هندي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات علت خشك شدن برگهاي ميخك هندي-تصوير گل ميخك هندي-شته ميخك هندي-بذر ميخك هندي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 26 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588231

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .